Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

Ανοιξιάτικη διακόσμηση με ρομαντική διάθεση!


Λοιπόν,ήρθε η ώρα να σας δείξω πως διακόσμησα
τα κεραμίδια και τα κλειδάκια για να υποδεχτώ την άνοιξη,
που όμως σήμερα μας τα χάλασε πάλι ο καιρός και μάλλον
για φθινόπωρο μοιάζει περισσότερο...Ομως δεν παύει να
είναι Απρίλης!

Εδώ τα βλέπετε στολισμένα πάνω σ' ένα ολάνθιστο μεταξωτό
τραπεζοκαρέ κεντημένο στο χέρι με βυζαντινή βελονιά,
αναμνήσεις από κάποιες παλιές καλές συνήθειες!


Δείτε καλύτερα το κέντημα είναι με μεταξωτή κλωστή!


Το ίδιο και η δαντέλα, μπλεγμένη από τη μαμά μου!


Μέσα στα κεραμίδια έχω βάλει τα μπλε λουλούδια από τη
βάπτιση του γιού μου,μερικά αποξηραμένα κλαδάκια και
κεράκια ορχιδέες!


Ετσι μετά από τις ανασκαφές μου, νομίζω πως είμαι έτοιμη
να πάρω μέρος στη πρόκληση της Ρένας Χριστοδούλου
που θέλει παλιά ενθύμια!






Και τέλος μη ξεχάσω να σας δείξω τα κλειδάκια μου.
Τα έδεσα σε δυο κορδόνια και τα κρέμασα σ' αυτό το
μεταλλικό τσαντάκι,(το οποίο αγόρασα και δεν έφτιαξα,
ε να αγοράζουμε και κάτι που και που) για να δείξω πως 
εκεί πρέπει να βάζουμε τα κλειδιά μας και να μη τα παρατάμε 
όπου να'ναι (ακούτεεεεεε)!


Ελπίζω να σας άρεσε η φετινή μου ανοιξιάτικη διακόσμηση
και να σας έδωσε μερικές ιδέες!

Φιλάκια πολλά!!!

38 σχόλια:

luthierschool είπε...

Υπέροχα όλα,καλή εβδομάδα!!!

Marina είπε...

Ωραίες οι κατασκευές σου Ρένα μου αλλά ξέρεις εγώ έχω τρέλα με τα εργόχειρα!!! Τι αριστούργημα είναι αυτό!!! Το θαύμασα και το λάτρεψα!!! Πανέμορφο!!! Να το χαίρεσαι και να το φροντίζεις!!!

ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΗ είπε...

Καλόόόό!Και η μαμά χρυσοχέρα λοιπόν!Καλή ανοιξιάτικη εβδομάδα!

FLORA GIA είπε...

Όλα πολύ πολύ όμορφα...
Το κέντημά σου λεπτό και φίνο... μου αρέσει ιδιαίτερα.
Είναι πολύ αρχοντικό...

Ελένη Φλογερά είπε...

Ρένα μου το τραπεζοκαρέ σου είναι ένα ανεκτίμητο κομψοτέχνημα, αλλά και τα κεραμίδια σου τα έχεις διακοσμήσει υπέροχα.
Καλή εβδομάδα!

κυκλάμινο είπε...

πολύ ωραία τα έκανες μπράβο σου

κορδονέτο είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και το κέντημα εξαιρετικό. Καλή εβδομάδα!

Δημιουργία είπε...

Μια χαρά τα στόλισες τα όμορφα που έφτιαξες.

Marsia Bramucci είπε...

Ρένα μου, καταπληκτικά και τα κεραμίδια και το τραπεζομάντιλο.. και όλη η σύνθεση με τα αποξηραμένα είναι τουλάχιστον υπέροχη.. Φιλάκια πολλά...

Rena Christodoulou είπε...

ΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΠΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!
ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
ΚΑΠΟΤΕ ΤΑ ΣΤΡΩΝΑΜΕ, ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ!!!!
ΕΥΧΑΡΙΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

nikol είπε...

Καλησπέρα Ρένα , τι να πω το τραπεζομάνδηλο το έχω ακριβώς το ίδιο . Η ιδέα για τα κεραμίδια μου άρεσε πολύ , έχω κεραμίδια παλιά και πάντα αξιοποιούσα την εξωτερική πλευρά .
Με φώτισες για κάτι νέο.
Καλό βράδυ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aν και ο καιρός μας τα χάλασε σήμερα, εσύ μας έφερες την άνοιξη με τις όμορφες δημιουργίες σου!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα..όμορφα και ρομαντικά...λατρεύω ότι ρομαντικό!!! Καλή επιτυχία στην ιδέα της κυρίας Ρένας

Xris Kat είπε...

Πολύ όμορφα τα κεραμίδια. Το κέντημα υπέροχο. πολύ καλή δουλειά. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό της Ρένας.

αχτίδα είπε...

Τα κλειδάκια σου με τρέλλαναν όπως όταν τα πρωτοείδα!Τα κεραμίδια με ρομαντική νότα..την Άνοιξη να πα΄ρει η ευχή δεν βλέπω Ρένα μου!

Maite - vitoma είπε...

Precioso todo.
Bss.

oldthings είπε...

Ρένα , ευχαριστώ που επισκέφτηκες τη σελίδα μου ! Οι δημιουργίες σου πανέμορφες και διακοσμημένες με αγαπημένα αντικείμενα !Έτοιμη για το διαγωνισμό ,αλλά αυτό το τραπεζομάντηλο κειμήλιο μεγάλης συναισθηματικής αξίας !

eleni είπε...

Ρένα,ξεχωριστά όμορφες,ρομαντικές οι συμθέσεις σου!

Το κέντημα είναι υπέροχο-εύ το κέντησες;Δύσκολη δουλειά σε μεταξωτό!
Φιλιά!

Φένια είπε...

Απλά τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!

maria είπε...

Το τραπεζομάντηλο πολύ μου άρεσε, αλλά και τα κεραμίδια πολύ ωραία διακοσμητική ιδέα. Πάντα με εντυπωσιαζεις με τις κατασκευές σου.
καλό βράδυ

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφα τα κεραμίδια! Μου αρέσει που έκανες τη διακόσμηση στην εσωτερική τους πλευρά. Έδειξαν πολύ όμορφα έτσι στολισμένα! Το ίδιο όμορφα ταίριαξαν και η τσάντα με τα κλειδιά... Καλό σου βράδυ!

Mary είπε...

Υπέροχα - Υπέροχα - Υπέροχα!

Ειλικρινά ενθουσιάστηκα με τόση ομορφιά! Χρυσά τα χέρια σου!!!

Φιλιά!

sundayspoon είπε...

Τέλεια η ανοιξιάτικη διακόσμηση! Τα στολισμένα κεραμίδια είναι το κάτι άλλο! Μπράβο!
Πολλά φιλιά!

DIMI είπε...

Καλημέρα Ρένα!!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!Ακρως Ανοιξιάτικες!Σέ ευχαριστώ γιά τό σχόλιό σου!Καλή συνεχεια!!Φιλιά!

Φιλία είπε...

Πολύχρωμη και μυρωδάτη η ανοιξιάτικη διακόσμηση σου και τα κλειδιά στο μεταλλικό τσαντάκι τρέλα!!!
Το εργόχειρο όμως....... αχ το εργόχειρο!!!!! Φανταστικό, Υπέροχο, Φινετσάτο!!!!!!
Φιλιά πολλά

Handmade by Mika είπε...

Τα κεραμίδια είναι όντως πολυ καλη ιδεα και τα μοτιβα που εβαλες μου αρεσουν πολυ. Και με την διακοσμηση αναδειχτηκαν ακομα περισσοτερο.
Αντε Καλο Πασχα!
Φιλια

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Υπέροχα όλα Ρένα μου γλυκιά!! Τα κλειδάκια σου όμως τα λάτρεψα!!Τι λεπτομέρεια χρυσοχέρα μου!!!Μπράβο και σε σένα και στη μαμά σου για τα υπέροχα εργόχειρα!!Καταπληκτικό τραπεζομάντηλο!!!Φιλάκια πολλά!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Πω πω!!!!!Ανοιξιάτικές ομορφιές βλέπω εδώ!!!!!!
Ρένα μου, πανέμορφες ιδέες από τα χεράκια σου!!!!!!!!
Φιλάκια!!!!!!!

Tina Pippo είπε...

Υπέροχα τα κεραμίδια σου!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό της Ρένας!!! Αλλά και τα κλειδιά, αξιοποιηθήκανε υπέροχα!!! Έδεσε πάρα πολύ σαν σύνολο!!
Φιλιά!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Μύρισε η άνοιξη, με τις ωραίες σου κατασκευές, Ρένα! Αλλά τι να πω για το εργόχειρο της μητέρας σου; Αριστούργημα!! Και οι δυο σας είσαστε άξιες και χρυσοχέρες! Μπράβο!
Καλό βράδυ.

Ροδούλα είπε...

Ρένα μου, καλησπέρα!!!
Τι όμορφα που είναι αυτά τα κεραμύδια σου!!! Ένα υλικό τόσο πεζό, το μεταμόρφωσες σε καλλιτέχνημα!!! Τι να πω, πέρα από το ότι σε θαυμάζω!!!
Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό της Ρένας μας.
χαχαχαααα η τσάντα για τα κλειδιά έχει πλάκα. Μου χρειάζεται μια, που μονίμως τα παρατάω από δω κι από κει και μετά τα ψάχνω σε όλο το σπίτι. Το χειρότερο είναι να βιάζομαι κιόλας.
Φιλιά πολλά Αγαπημένη μου!!!

elvira είπε...

Ρένα τα κεραμίδια τα διακόσμησες τέλεια!!! Μ' αρέσουν πάρα πολύ!!! Η ιδέα να διακοσμήσεις τα κλειδιά μ' ενθουσίασε πολύ!!!! (μάλλον θα σου κλέψω την ιδέα .... χα,χα,χα)
Το εργόχειρο είναι πανέμορφο!!!
Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό της Ρένας!!!

Pepi είπε...

Ολο το σύνολο "μυρίζει" άνοιξη!!!Και είναι όλα, καταπληκτικά με πρώτο και καλύτερο το κατάλευκο εργόχειρο της μητέρας σου! Να'σαι καλά, Ρένα !

marilise είπε...

μοναδικα τακεραμιδια και η ιδεα για τα κλειδια τελεια τι να πρωτοθαυμασω λοιπον σε φιλω Ρενα μου

marilise είπε...

καλε για το ασπρορκεντημα σου δεν σου ειπα η ξεμυαλισμενη πολυ πολυ αριστοκρατικο και ομορφο φιλακια

Teteel είπε...

Moυ αρεσει πολύ ο τρόπος που τα παρουσίασες!
Τι όμορφα απαλά χρώματα.
Και το μεταλλικό τσαντάκι με τα κλειδιά σου, πολύ ωραία ιδέα.
Καλή Κυριακή.

Katrina είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!

xeniaRte είπε...

Ρένα τι να πρωτο σχολιάσω!τις υπέροχες δημιουργίες σου ,τις πολύτιμες γνώσεις- εμπειρίες που μοιράζεσε μαζί μας, τα πολύ ενδιαφέροντα, ποικίλα θέματα του blog σου,την ζεστασιά και την φιλοξενία που εκπέμπει?σε είδα στο βάλε φαντασία και αισθάνομαι τυχερή που σε ανακάλυψα.να είσαι πάντα δημιουργική και να μας δίνεις τα φώτα σου!Θα τα λέμε....σε χαιρετώ θερμά!

Follow by Email

Ετικέτες

album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (23) layout (12) mini album (10) One Stroke (1) scrapbooking (77) tips (10) tutorial (28) Vintage γωνιές (3) έκτακτο (26) Αλλαγή χρήσης (13) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (12) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (6) βιβλίο (4) βραβείο (32) Βότσαλα (8) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (6) διακόσμηση (42) Διακόσμηση για εξοχικό (3) Διακόσμηση κήπου (1) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (12) Δώρα (6) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχές (22) ευχαριστώ (12) ευχητήριες κάρτες (40) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (7) ζωγραφική σε αντικείμενα (5) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κάτι από παλιά (5) κατασκευές (26) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (23) Μικτές τεχνικές (6) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πίνακας ζωγραφικής (3) Πασχαλινά (8) πλεχτά (2) Πριν και μετά (13) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (6) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (21) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40)